Menu

Een geluk bij een ongeluk

De kozijnen werden uitgezocht, aanbetaald en besteld. Maar de levering werd uitgesteld. Na enige tijd begreep mevrouw Beg dat de levering ook niet meer zou gebeuren. De leverancier bleek in de problemen gekomen. In de laatste mail die ze ontving werd verwezen naar het VKG Keurmerk en het Waarborgfonds. Eén van de zekerheden die het VKG Keurmerk consumenten biedt wanneer ze kiezen voor een VKG Keurmerkleverancier bij de aanschaf van kunststof kozijnen.

“Dat was wel schrikken. Het is toch een behoorlijke uitgave die ik al had gedaan in de vorm van de aanbetaling. En dan is het afwachten of je ooit nog kozijnen ontvangt.” En dat is ook precies waarom het VKG Keurmerk deze zekerheid biedt aan kopers. “Wij staan met het waarborgfonds garant voor alle aangesloten leveranciers. De aankoop van kunststof kozijnen is een vaak een behoorlijke investering. Daar moeten geen zorgen over zijn”, vult directeur Albert Zegelaar aan.

Woning mevrouw Beg

Dik tevreden over VKG-leverancier

Eenmaal in contact met het VKG Keurmerk merkte mevrouw Beg al snel dat ze er niet alleen voor stond. Er werd gezamenlijk naar een oplossing gezocht. Het VKG Bureau zorgde ervoor dat VKG Keurmerkleverancier Deza de opdracht overnam. Mevrouw Beg kon weer uitkijken naar haar nieuwe kozijnen, zonder extra te betalen.

Deza zorgde verder voor het hele proces. Van opnieuw inmeten tot het bestellen van de kozijnen en de montage. Mevrouw Beg is enthousiast: “Ik ben dik tevreden over het hele proces en het resultaat! De dagen waarop gemonteerd werd, waren zelfs gezellig. Ik wist wat ik kon verwachten en de mannen waren kundig en communiceerden zeer netjes. Ze namen alle puin en zelfs mijn oude zonwering mee. Ik hoefde niets meer op te ruimen, het was helemaal af! Ik kan genieten van mijn nieuwe kozijnen.”